Splošni pogoji
S to spletno stranjo upravlja podjetje TBM10, BARBARA ŽAGAR S.P. (v nadaljevanju ponudnik). Vsebine, objavljene na spletnih straneh:
www.tbm10.si
so last podjetja TBM10, Barbara Žagar s.p., Miklošičeva 1, 1000 Ljubljana, Slovenija in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje TBM10, Barbara Žagar s.p. in pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Z uporabo te spletne strani se z navedenimi pogoji strinjate. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate. Ponudnik ni preveril vseh strani, ki so povezane s to spletno stranjo, in zato ni odgovorna za vsebino katere koli zunanje ali druge strani, ki je na kakršen koli način z njo povezana. Pri vseh vaših povezavah z drugimi spletnimi stranmi ali mesti nosite celotno tveganje in odgovornost sami.
Ponudnik ima pravico spremeniti pogoje uporabe s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnike zavezujoče.
Ponudnik se obvezuje, da bodo osebni podatki, v celoti hranjeni, varovani in obdelovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Pri poslovanju spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov in upoštevamo določbe Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (GDPR).
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo komunikacijo s ponudnikom,
- bistvene značilnosti blaga,
- pogoji, stroški in možni načini dostave blaga,
- jasno in nedvoumno določene cene
- možni načini plačila,
- časovna veljavnost ponudbe ter pogoji in roki za odstop od pogodbe
- postopek pritožbe.
PODATKI O PODJETJU:
TBM10, Barbara Žagar s.p.
MIKLOŠIČEVA 1
1000 Ljubljana
Slovenija
e-naslov: info@rebecca.si
tel.: 00386 1 422 22 22
Matična št.: 6049478000
ID za DDV: SI67143407
Poslovni račun odprt pri SBERBANK BANKA d.d. IBAN: SI56 3000 0002 0950 096
SPLOŠNI POGOJI SPLETNE TRGOVINE
Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine in pričnejo veljati takoj, ko vstopite vanjo. Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave. Ne zavezujemo se za pravilnost in popolnost podatkov na straneh elektronske trgovine, niti se ne zavezujemo za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega gradiva. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta. S potrditvijo naročila se vsak kupec strinja s pogoji poslovanja in uporabe.
SPLETNA TRGOVINA
Spletna trgovina na naslovih:
www.tbm10.si
je spletna trgovina podjetja TBM10 Barbara Žagar s.p.. Pri nas lahko kupujete izdelke iz srebra čistine 925/000, brona in zlata čistine 585/000, 750/000. Ponudnik si pridržuje pravico sprememb prodajnega asortimana v spletni trgovini brez predhodne najave.
Ponudnik si prizadeva na svojih spletnih straneh zagotavljati točnost in ažurnost podatkov z vso skrbnostjo.
Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega ali zvočnega materiala. Pridružujemo si pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila. Slike proizvodov so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno dejanskega stanja v celoti (kot je recimo dejanska velikost proizvoda).
CENE
Vse cene objavljene v spletni trgovini so končne cene v evrih (EUR) in vključujejo 22% DDV. Cene veljajo v trenutku potrditve naročila (zaključitve nakupa). V primeru, da se cena artikla v času obdelave naročila spremeni, bo prodajalec kupca o tem obvestil.
Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov).
Ponudba blaga velja do objave preklica ponudbe oz. do odprodaje zalog. Vse posebne, oziroma akcijske ponudbe objavljene na spletni strani, veljajo v roku svoje omejitve oz. do razprodaje zalog v tem obdobju.
Za kupce iz držav Evropske unije cene vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Objavljene cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma pošiljanja.
ZAŠČITA ZASEBNOSTI
V podjetju TBM10, Barbara Žagar s.p. so vaši osebni podatki varni pred tretjimi strankami in bodo uporabljeni le za storitve s strani trgovca (pošiljanje računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Obiskovalec z izvedenim nakupom prek spleta dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne prevzemamo odgovornosti.
Pri poslovanju spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov in upoštevamo določbe Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (GDPR) in poslujemo v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.
DOBAVNI ROKI
Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 3-5 dni. V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši, vas bomo o tem obvestili v 24 urah. Za izdelke, ki niso na zalogi, je rok dobave daljši in traja od 10 dni do 20 dni ali izjemoma celo več.
PRIJAVA
Za nakup v spletni trgovini na Spletni strani je potrebno pred dokončanjem nakupa opraviti registracijo v aplikacijo Moj račun. Za registracijo uporabnika v aplikacijo je treba posredovati naslednje osebne oziroma kontaktne podatke uporabnika:
Ime in Priimek
Elektronski poštni naslov
Telefonsko številko
Naslov
Poštna številka in kraj
Po registraciji bo vsakemu uporabniku dodeljeno enolično uporabniško ime (e-poštni naslov, katerega uporabnik potrdi preko povezave, ki jo je prejel na e-poštni naslov) in geslo, ki si ga je ob registraciji določil. Uporabniško ime in geslo se nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
NAKUP
Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca. Naročanje poteka prek spleta 24 ur na dan, vse dni v letu. S klikom na gumb (Dodaj v košarico) artikle naberete v košarico. Tu izveste skupni znesek nakupa in strošek dostave. Ko ste z nabiranjem artiklov končali, vnesete podatke naročila, vaše osebne podatke in ste tako že v fazi oddaje naročila. Ob nakupu se morate strinjati s splošnimi pogoji uporabe. Prosimo, bodite natančni pri vpisovanju podatkov ter zaključite nakup s klikom na Naroči. Na vaš mail boste prejeli obvestilo o vašem nakupu, ki je obenem tudi potrdilo, da smo vaše naročilo prejeli. Ta dokument bo vseboval tudi številko vašega naročila, ki jo lahko uporabite pri stikih z centrom za pomoč kupcem.Ko bo vaše naročilo izvedeno in odposlano vas bomo po e-pošti obvestili. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
NAČINI PLAČILA
Kupci spletne trgovine imajo na voljo različne načine plačila:
– z nakazalom na TRR po prejemu predračuna oz. ponudbe
– s kreditnimi karticami Visa ali Mastercard v državah članic EU
– plačilo po povzetju
Roki za plačilo:
– preko UPN naloga – 3 delovne dni, v nasprotnem primeru se artikel vrne v prodajo.
Celotna kupnina in stroški dostave so navedeni na računu.
Do plačila celotne kupnine ostanejo izbrani artikli last ponudnika.
PLAČILO S KREDITNO KARTICO
Po izbiri opcije »kreditna kartica« in oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli potrdilo o prejemu naročila, nato pa sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupnino za naročeni izdelek plačate preko sistema Six Payment Services, ki omogoča hiter in varen nakup s plačilnimi karticami Mastercard in Visa.
DOSTAVA
V spletni trgovini lahko izberete kam se naj pošiljka dostavi – na naslov plačnika ali pa vpišete drug naslov.
Za dostavo bo poskrbela dostavna služba GLS. Dostava po Sloveniji 3,9 eur. Blago odpremimo v najkrajšem možnem času – če je na zalogi, običajno v roku 3-5 delovnih dni. Dostava v države EU pa se vrši najkasneje v roku 7 delovnih dni. Dostava se lahko podaljša v primeru dodatnih storitev (npr.graviranje izdelka) za največ 1 delovni dan. V primeru pošiljanja v države EU se stroški dostave obračunajo 9 €. Naročila, prejeta v soboto, nedeljo ali v času praznikov, so obravnavana prvi naslednji delovni dan. Ob prejemu dostavljenega blaga boste prejeli tudi originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila. Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za izgubo pošiljke ali njeno poškodovanje med transportom. Prav tako ne prevzamemo odgovornosti za izgubo ali poškodovanje proizvoda med vračilom izdelka po pošti.
VRAČILO BLAGA, REKLAMACIJE IN SERVISNE STORITVE
Kupoprodajna pogodba med podjetjem TBM10, Barbara Žagar s.p. in kupcem je sklenjena v trenutku, ko potrdimo naročilo (prejeli boste elektronsko sporočilo o statusu). Pogodba o nakupu je v tiskani obliki shranjena na sedežu ponudnika. Kupec lahko dostopa do nje preko potrditvenega maila, ki ga je prejel ob oddaji naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo za oba udeleženca.
GARANTIRANO ZADOVOLJSTVO
Ob nakupu kateregakoli proizvoda kupljenega v spletni trgovini prejmete potrdilo o nakupu in certifikat, ki potrjuje pristnost materiala in kamnov. Potrdilo o nakupu in/ali certifikat je s podpisom prodajalca veljavni garancijski list, ki daje garancijo 24 mesecev za srebrni in zlati nakit za vse napake proizvajalca.
VRAČILO BLAGA
Blago lahko reklamirate, če blago nima lastnosti, ki smo jih izrecno obljubili, če so bili poslani napačni izdelki, v napačni količini, barvi ali če kako drugače odstopajo od vašega naročila. Zaradi napake trgovec pri izdaji blaga napačno blago zamenja brez dodatnih stroškov za vas. Kot kupcu vam v skladu z določili 43.č. člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) pripada pravica, da nam v roku štirinajstih (14) dni od prevzema blaga sporočite na elektronski naslov info@rebecca.si, da odstopate od pogodbe ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Kupcu, ki je odstopil od pogodbe, vrnemo vsa opravljena plačila razen stroška poštnine pošiljke. Izdelka potrošnik ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe ampak sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priloženo mora biti tudi originalno potrdilo o nakupu in/ali certifikat ter račun. V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost izdelek zamenjati za enakega ali podobnega, ga zamenjati za katerega drugega iz ponudbe ali se odločiti, da mu kupnino izplačamo in jo nakažemo na njegov bančni račun. Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila. Nikar ne pošiljajte v običajni kuverti, saj se izdelek med pošiljko lahko poškoduje in reklamacija ali zamenjava izdelka ne bo upoštevana. Edini strošek, ki vas bremeni kot kupca v zvezi z odstopom je neposreden strošek vračila blaga – poštnina. Blago morate vrniti na naslov podjetja: TBM10, Barbara Žagar s.p., Miklošičeva 1, 1000 Ljubljana, Slovenija s pripisom “Spletna prodaja”. Ob vračilu blaga nam prosim posredujte osebne podatke ter transakcijski račun kamor želite, da se vrne plačilo.
STVARNA NAPAKA
Napaka je stvarna:
-če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
-če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana
-če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
-če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.
Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Kupec, ki je ponudnik pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:
-ali odpravo napake na izdelku
-ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako
-ali vračilo plačanega zneska.
Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.
SERVISNE STORITVE
Za vse izdelke iz naše ponudbe, vam zagotavljamo vse servisne storitve. V primeru če potrebujete servisne storitve (čiščenje, razna popravila, nizanje biserov itd.) nas lahko kontaktirate na info@rebecca.si za vse nadaljne informacije.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@rebecca.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Vse stranke pogodbe, ne glede na njihovo dejansko geografsko lokacijo, nacionalno pripadnost ali povezanost, se strinjajo, da so v okviru te storitve vezane izključno na pravo Republike Slovenije. Za spore v zvezi s tem sporazumom ne veljajo določbe Konvencije ZN o pogodbah za mednarodno prodajo blaga.
V skladu z 32. Členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) potrošnike obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Prijetno nakupovanje v spletni trgovini www.tbm10.si
OZNAKE STOPENJ ČISTIN IZDELKOV IZ PLEMENITIH KOVIN
KONTAKT
REBECCA nakit
TBM10 Barbara Žagar s.p.
Miklošičeva 1, 1000 Ljubljana, Slovenia
info@rebecca.si